Monday, July 11, 2011

Bila Hati Dah BOSAN~~~~


Bila aku dah mula rasa bosan......Macam2 bnda yang aku nt buat.....Tapi ada yang tak terbuat jugak.....
Sebab skang ni memang aku tengah bosan tahap cipan....hahaha
Jom kita tengok apa yang aku suka buat time2 bosan macam......especially apa yang berlaku pada aku bila aku dah mula rasa bosan.....hahaha.... Check it out!!!!

Bila aku bosan....aku suka layan muzik....hahaha...Muzik jer la yang buat aku x bosan.....Kadang2 jer la...Bergantung pada mood semasa aku...hahahaa.....
Antara lagu yang aku suka dengar time bosan ni adalah dari Korea...mmg layan habis arrrr..hahaha...
Yang mnjadi pebret aku adalah dr kumpulan 2NE1 !!!! especially Park Bom...so cute. Suka dengar suara dia. Comel plak tu........hehehe...
2NE1 - Go Away!
          - Don't Stop The Music
          -Claps Your Hand
          - Can't Nobody
          - Lonely
          - I Don't Care
Park Bom plak aku suka lagu You and I....ahahaha....touching wooo

aku jugak antara peminat nasyid jugak....yang tu santapan rohani aku....klau rasa kosong ja atau iman aku makin down aku suka dengar lagu nasyid.....hahaha

lagu malaysia plak aku suka penyanyi Alyah..suara mmg best...paling aku suka lagu "Kisah Hati"....mmg cair arr klau dengar...
Selain tu, aku suka vokal anuar zain...mantap babe....

Klau dengar muzik..aku suka dengar kuat2 pakai headphone...mmg terbaik la.....layan habis!!


Wahhh!!! klau yang ni mmg pebret sangat la.....MAKAN!....hahaha
4 ur infomations........aku punya makan pebret xdak list ok.....sebab terlalu banyak...hahaha
janji sesuai dengan selera aku, aku makan ja...Yang penting! Makan!!!!..hahaha
makanan rapu antara yang aku suka la......haaha
aku suka makanan yang kurang pedas, masam2 skit...perghhhh...mmg Superb la......


Aktiviti ni pun aku suka...hahaah...BERANGAN!
mmg x syak lagi aku mmg banyak berangan..hahaa....terutama dalam kelas...haha
Fokus aku slalu hilang...haishhhhhh...klau x aku dah bergelar PELAJAR CEMERLANG!
perasan la plak.....aku suka berangan tentang apa yang aku akan buat nanti mengikut mood semasa aku....
Berangan menjadikan aku sangat2 relaks dan juga santai ketika ini.....haha


 haaaa....part ni mmg tak leh nak elak!!! hahaha...
Aku cepat tertido klau dah boring tahap gaban........anatara aktiviti yang best dan santai.....
Tak payah menggunakan tenaga yang banyak......emmmmm.....luv it!


Bila dah tak dak aktiviti lg....aku mula jadi GILA!!
hahahaa....mcm2 bnda la yang aku buat....hahahaa
Pendek kata...banyak jugak la aku buang masa kn3????
huhu..........apa nak buat.....
wokey..sekian dulu...
babai~~~~

No comments:

Post a Comment