Friday, July 1, 2011

Holiday!!!!!!!

emmmm....cuti pn dah nk habis rasanya....
cuti aku, aku habiskan kat rumah ja......
x ke mana2 pn.......
boring tu ada jugak la......tp memang boring la....hanya tuhan yang tahu
nak bt macam mn...hanya tu ja yg mampu
kalau anak datuk datin rasanya dah ke luar negara...ahakzzzzz
bukan nk demand ke apa....haha...dah nasib badan
tapi syukur la aku dapat family yang mcm ni.....walaupun tgh ada krisis skang ni...
adoiiii....
dugaan time cuti!!!!!
x per....banyak lagi benda best yang aku boleh buat sebenarnya.....kan3!!!
aku banyak habiskan masa ngan ngadap laptop, tv ngan emmmmm....apa lg yang aku bt ek?
mcm x banyak benda pn aku bt kat rumah
adooooooiiiii....masa terbuang mcm tu ja. apa nk jd???


x lama lagi aku dah nk mula berkhidmat......takut ngn risau pn ada...
aku pn dah lupa segala bnda yg aku bt time praktikal ari tu.....parah ar camni!
so.....dh kn mula mmbaca segala nota yg ada...klau baca buku...dgar mcm tebal la sangat.....huhu
sooooo.....aku pn dah xder bnda nk tulis ni.....nk g kuar rumah jap.
nak tgk lembu......skng ni aku pn dah mcm pengembala lembu pn ada...tp x bergaji la.......
ok.....chiow!!!!

No comments:

Post a Comment