Monday, July 11, 2011

Tambah Ilmu Sebelum Berkhidmat


haha......ini lah yang aku kn wat skang.MEMBACA pada saat2 terakhir....huhu. Banyak woo nk kena baca. So, nak tak nak kena la baca....Tapi aku excited jugak nk berkhidmat kat Hospital Taiping tu...Harap2 suma berjalan lancar seperti yang diharapkan....

emmmm...banyaknya yang nak kena baca. Al-maklumlah.....aku ni hanya ada ingatan jangka pendek.....Bila dah lama tinggal, emmm kepala aku pn dah berhabuk.....Sama macam nota dalam beg bagasi aku...Berkuryn lama aku tak buka nota aku dalam beg tu....perghhhhh..wakakakak

Alhamdulillah la......aku bersyukur sebab suma urusan aku dipermudahkan Allah....syukur nikmat. (sambil senyum).....Hari ni jugak Pos Laju datang hantar surat posting aku....So, 18 July ni aku kn lapor diri kat Jabatan Kesihatan Negeri Perak......Jauh tu......Perak kan besar...Hadoooiiiii....Apakan daya....Trima dengan hati yang redha..hehehe

Kat Taiping nanti aku bawak mak aku skali....Kami tinggal bersama kat sana...Macam best ja...hahaah....Sebenarnya aku dah ada housemate, tapi x salahkan aku bawak....duit aku sendri..suka hati la kn! hahahahaha......Janji Happy! auuuwww~~~~

Emmm...bila nak mula membaca ni?? malas giler...Skang ni aku tgh layan drama MARIMAR sambil menaip..wakakaka........
malam ni la kot aku baca...kalau rajin la....huhu~~~

~~ Sekian Dulu Yer~~

No comments:

Post a Comment